vrijdag 12 maart 2010

Week 6 - Playability Stage


Bijna weekend..

Goed deze week ben ik weer druk in de weer geweest met character design. Nadat ik vorige week mijn schets had gemaakt, ben ik deze afgelopen dagen bezig geweest met het uitwerken van lijnen en het inkleuren.

Dit had ik nog niet eerder gedaan en ben dus best wel tevreden met het resultaat. De lijnen heb ik met de pen tool gemaakt. En daarna ingekleurd met brushes.

Het beeld wat ik had gaat over een soort oude verhalen verteller met wat magische elementen erin. Aangezien ons bedrijf Miracle Arts heet vond ik dit karakter wel bijpassend.

Misschien dat ik zijn gezichtsuitdrukking nog verander. Of dat ik hem het boek laat vasthouden :)
Een ander karakter waar ik momenteel mee bezig ben. Deze is waarschijnlijk volgende week afgerond als het mee zit. Hieronder nog een filmpje waar in het kort het proces afgebeeld word van de tovenaar.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten