vrijdag 5 maart 2010

Week 5 - Playability Stage

Het is weer vrijdag, en voor dat ik weer ander half uur met de trein naar huis moet reizen zal ik nog een korte update geven van deze week.

Het is de week niet zo druk geweest met opdrachten die ik voor playability moest uitvoeren. Groten deels van de week heb ik de database van hun nieuwste applicatie geupdate, gebugtest en templates gemaakt.

Ook ben ik vandaag nog bezig geweest met ontwerpen van een nieuw karakter, voor de website van mijn eigen bedrijf. Het karakter is nu een tovenaar maar ik vind hem niet een bepaald imago hebben. Je zal hem niet gelijk als beeldmerk zien van de website.

Ook is Miracle Arts een lastige naam om een mascotte voor te verzinnen. Maar het gaat de goede kant op. Zoals je kunt zien aan de afbeelding is dit een voorbeeld van het gezicht die ik heb getekend.



Mischien dat mensen die dit lezen er feedback op willen geven. En misschien dat ik volgende week al een uitgewerkte versie kan laten zien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten